Friday, October 14, 2016

Siir , siir






+

Hangi gün karar Verdin, Kut Diye çekip gitmeye? Hangi Lafim dokundu sana Boyle inceden inceye? Hangi Otobüs şöyle, Hangi uçak, hangi tren; Seni götüren Benden, Beni bir kuş Gibi öttüren? Hangi kırılası Eller dolanır şimdi, Kırılası belinde? Hangi Rüzgar şarkı Soyler, O ay tanrıçası teninde? Hangi çirkin Gerçek uğruna, Tükettin güzel ütopyamızı? Hangi boşboğazlara deşifre ettin, En Mahrem sırlarımızı? Hangi cama kafa atsam; Hangi kapıyı omuzlayıp kırsam? Hangi meyhanede dellenip, hangi masaları dağıtsam? Ben de bu sersem başımı, Karakolun duvarına vursam! Kendimi caddeye Atip, Arabaların ALTINA savursam. Hangi tercih beni, En Hızlı şekilde öldürür? Hangi şekil öldürmez de Ömür Boyu süründürür? Kayıp ilani mı versem, Şehir şehir dolanmak yerine? Ödül mü koysam, Ölü veya Diri, Seni bulup getirene? Hangi Ayrılık var ki Boyle diş ağrısı Gibi, durmadan zonklasın? Hangi cam kesiği var ki Böyle musluk Gibi, içime damlasın? sanmam Hiç, hasta kalbim, Bunu bir Süre daha kaldıramaz. Feriştah Olsa, böyle Eli-kolu Bagli, bekleyip duramaz. Hangi Mubarek Dua, hangi Evliya TeSir Eder, döndürmeye seni? Hangi Aptal mazeret ikna Eder, Ateşimi söndürmeye? Olur mu essere, olur mu? Bu da benim Gibi Adama yapılır Mi? Aşk dediğin Mendil mi; Buruşturup bir kenara atılır Mi? Vefa bu kadar Basit mi? Alınır mi, satılır Mi? Hangi hırsız Caldi Seni yırtık cebimden? Hangi pense kopardı, Bizi birbirimizden? Hangi uğursuz hamal taşıdı valizini? Hangi çöpçü süpürdü, Yerden bütün izini? Hangi yaldızlı otel, Çarşaf serip barındırdı? Hangi Suslu manzara, Seni kolayca kandırdı? Hangi şarlatan Imaj Boyle ÇABUK ilgini çekti? Hangi Pembe vaatler, o SAF kalbini cezbetti? Dağ Gibi Adami Eze-Eze, Hangi anasi tipli parlak çömeze Hangi alemlerde kahkahanı ettin meze? Hangi yamyamlara yedirdin, O masum rüyamızı? Hangi mahluklar çiğnedi, El değmemiş sevdamızı? Hangi Bicák Keser şimdi, Benim biriken hıncımı? Hangi Mermi dağıtır, İnsanlara olan inancımı? Bekçi Hangi, Hangi polis più un fan di zapteder beni? Ve hangi su bağışlatır, Hangi Musalla temizler seni? Hangi Sevgili var ki Senin Kadar duyarsız ve kalpsiz? Ve hangi Sevgili var ki Benim Kadar çaresiz? Hangi Ayrılık var ki Böyle Kanasin ve acısın böyle? Ve hangi taşyürek var ki Benim Kadar ağlasın? Kaynak: Gözleri Intihar Mavi




No comments:

Post a Comment